יום שני, 18 ביוני 2012

דירות עתיקות בירושלים


דירות עתיקות בירושלים

ירושלים היא אחד ממוקדי התיירות הנפוצים ביותר ברחבי מדינת ישראל. בין אם מדובר על תושבי מדינת ישראל אשר מגיעים אל עיר הבירה שלהם למטרות נופש או קודש, ובין אם מדובר על תיירים אשר מגיעים ארצה מתפוצות העולם כדי לתפוס קצת שמש וקדושה, לא חסרות סיבות להגיע לביקור בירושלים. עיר הבירה מציעה למבקרים בה לא מעט בתי מלון ואכסניות בהם ניתן ללון במחירים מופקעים, תוך כדי הנאה בלתי מבוטלת משירות חדרים ומצעים שהודקו למיטה בצורה מופרזת למדי. אבל אם כבר עושים מעשה ומגיעים לירושלים, האם לא עדיף לעשות את זה בסטייל אמיתי? כדי להעצים במידה ניכרת את החוויה שלכם בעיר הקודש, אנחנו ממליצים לכם לבחור באפשרות של השכרת דירות עתיקות בירושלים. למעשה, בהמשך מאמר זה אנחנו נביא בפניכם מספר סיבות שאנו מקווים שיעזרו לנו לשכנע אתכם לבחור בשכירת דירות עתיקות בירושלים, על מנת שאתם תוכלו ליהנות מחוויה אותנטית ועשירה יותר בעיר הבירה של מדינת ישראל.

ביקור בעיר הקודש ירושלים – האם כדאי להשכיר דירה או חדר במלון?

רוב האנשים שיוצאים לחופשות או לנופש, בין אם בתחומי המדינה שלהם ובין אם בארצות זרות, בדרך כלל נוהגים לשהות בבתי מלון. הסיבות לכך ידועות ומובנות למדי – בתי מלון מעניקים לנופשים ולמטיילים שירות לקוחות מעולה, גישה לחדר אוכל, אטרקציות נוספות כמו בריכה, מועדון ריקודים ועוד אינספור אטרקציות נוספות לפלחי אוכלוסיה שונים כמו ילדים, מבוגרים ולפעמים אפילו בעלי חיים. מצד שני, בתי מלון מעניקים ללקוחות שלהם חוויה שניתן גם להגדירה בתור סטרילית. קרוב לוודאי שהחוויה שלכם בבית מלון בירושלים לא תהיה כל כך שונה לעומת חוויה בבית מלון בברצלונה, לצורך העניין. לעומת זאת, אם אתם תבחרו להשכיר דירות עתיקות בירושלים, או אז אתם תזכו לחוות חוויה אחרת לגמרי.

אז נכון, אם אתם תשכירו דירה בירושלים, פירוש הדבר שלא יהיו לכם את כל השירותים המיוחדים והתוספות הנלוות הכרוכות בלינה בבית מלון מפואר. אתם יכולים להגיד יפה שלום לארוחות בוקר המוניות, שירות חדרים ובריכה מלאה בפיפי של ילדים. דירות עתיקות בירושלים, לעומת זאת, יאפשרו לכם לחוות את ירושלים כמו שאמורים לחוות אותה – בצורה רגשנית, תוך כדי התחברות אמיתית לעיר ולכל מה שהיא מציעה למבקרים בה. אז אחרי שהצלחנו לשכנע אתכם, כך אנו מקווים, לוותר על האפשרות של שכירת חדר בבית מלון מפואר, הגיע הזמן שתקדישו מעט מהזמן והמחשבות שלכם להערכת האפשרות השנייה שעומדת בפניכם, השכרת דירות עתיקות בירושלים.

אז למה בעצם כדאי להשכיר בירושלים דירות עתיקות?

·         אותנטיות – כדי לעמוד באמת על האיכויות והתכונות הייחודיות של ירושלים עיר הקודש, צריך פשוט לחוות אותה עד כמה שניתן באמצעות כפות הרגליים. פירוש הדבר שחופשה בירושלים פשוט אינה יכולה להסתכם במספר טיולים אקראיים בשווקים לאורך היום ולגימת בירה באחד מהפאבים המקומיים לעת ערב ואז בחזרה לבית המלון ולישון. על מנת לחוות את הצד האמיתי והטבעי של ירושלים, אתם צריכים לעשות לעצמכם טובה ולשכור דירה עתיקה במרכז העיר. בדרך זו אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם תזכו לחוות את העיר העתיקה בצורה המעמיקה ביותר, ייתכן שאפילו בצורה עמוקה מדי לטעמכם.
·         החיים האמיתיים במרכז – מגורים זמניים בירושלים, בתוך שכונת מגורים אמיתית ולא בית מלון סטרילי, יעניקו לכם את הזדמנות הפז ליהנות מכל הייחודיות שיש לעיר הקודש להציע לכם: הניחוחות המשכרים של התבלינים בשווקים, הצלילים הבלתי פוסקים שבוקעים מכל עבר והמראות המדהימים שנשקפים מכל פינה ופינה ברחבי העיר. בנוסף על כך, במקום לשכור חדר בבית מלון ולהיחשף לפרברים של העיר או לאזורים היוקרתיים שלה, שכירת דירה עתיקה בירושלים, בלבה של שכונת מגורים אותנטית, תאפשר לכם להפיק את מרב ההנאה מהחיים האמיתיים במרכז העיר ירושלים, ממש כפי שחווים אותם התושבים המקומיים שגרים שם מדי יום ביומו.

·         חיסכון משמעותי בהוצאות הכספיות – אחד מן היתרונות החשובים והמשמעותיים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת שקילת האפשרות של שכירת דירה בירושלים, במקום חדר בבית מלון. הוא היתרון הכספי. שכירת דירות עתיקות בירושלים אמנם נשמעת כמו עסק רציני וכלל לא זול, אך לאמתו של דבר, אם תערכו השוואה בין ההוצאות הכספיות על שכירת דירה בירושלים לבין ההוצאות הכספיות על שכירת חדר בבית מלון, תגלו שאתם למעשה חוסכים כסף רב וגם נהנים יותר.