יום שני, 22 באוקטובר 2012

דירות למכירה עד מיליון שקלים



דירות למכירה עד מיליון שקלים – כיצד בוחרים אותן נכון?

אפשר למצוא היום לא מעט דירות, המוצעות למכירה ובכל חלקי הארץ. בין אם מדובר באזור תל אביב והערים הסמוכות לה, בין אם מדובר ביישובי הצפון השונים ובין אם באזורים שונים בדרום, העלויות משתנות ונקבעות בהתאם לפרמטרים שונים. אפשר למצוא מגוון רחב מאד של דירות למכירה עד מיליון שקלים באיכות גבוהה מאד ובאזורים נחשקים. כיצד בוחרים אותן נכון ולמה חשוב להתייחס? על כך, במאמר שלפניכם.

התייחסות אל אזור המגורים

כשמחפשים דירות למכירה עד מיליון שקלים חשוב לבחון את אזור המגורים עצמו. ניתן למצוא, אפילו  דירות חדשות למכירה בסכומים אלה בישובים שונים בארץ (למשל:עפולה, רמת הגולן,קצרין,אריאל וכולי). תוכלו למצוא דירות ישנות מסוג זה  בגבעתיים, ברמת גן וגם בפתח תקווה, ותוכלו למצוא דירות עד מיליון שקלים בנהריה, כרמיאל, צפת וגם טבריה. ישנן דירות למכירה עד מיליון שקלים גם בבאר שבע וגם באילת. ולכן, כדאי להחליט תחילה באיזה אזור מעוניינים להתמקד, ובהתאם לחפש אחר הדירות המתאימות ביותר, תוך כמובן התייחסות אל עלותן.

התייחסות אל גודל הדירה

גודל הדירה הוא פרט חשוב במיוחד. אפשר למצוא דירות למכירה עד מיליון שקלים שנחשבות לגדולות ומרווחות וכוללות שלושה או, לעיתים, ארבעה חדרים. דירות אלו מוצעות בדרך כלל בפריפריה ונחשבות לאטרקטיביות במיוחד. לעומת זאת, באזור המרכז, ובפרט בתל אביב, דירות בעלות כזו תהיינה קטנות מאד, ולעיתים אפילו לא מתאימות למשפחות עם ילדים. ולכן, במידה ומדובר בתקציב מוגבל של עד מיליון שקלים, יש לקחת בחשבון את גודל הדירה המוצע לכם ולא רק את המחיר.

התייחסות אל דרכי הגישה השונות אליה

מיקומה של הדירה ודרכי הגישה אליה חשובים במיוחד. תוכלו למצוא דירות בעלות של עד מיליון שקלים באזורים מרוחקים מאד ופחות נגישים. מרווחות, מושקעות ויפהפיות ככל שתהיינה, אם הגישה אליהן בעייתית, הרי שסביר שהן פחות מתאימות, ובמיוחד כשמדובר במשפחות או באלה, העובדים מחוץ לבית. אפשר למצוא כיום לא מעט פרויקטים נהדרים המוצעים בשכונות חדשות של ישובים שונים וכוללים גם פיתוח של האזור כולו. במסגרת פיתוח זה מוצעות גם דרכי גישה נוחות וקלות יותר, ההופכות את הדירות לכדאיות במיוחד.

התייחסות אל השכנים והתושבים באזור

כשמתלבטים באיזו דירה כדאי לבחור חשוב להתייחס אל פרמטרים שונים מלבד המחיר. אם אתם משפחה עם ילדים, סביר שתרצו להתגורר באזור צעיר, במקום שבו מתגוררות משפחות נוספות. לעומת זאת, אם אתם אנשים מבוגרים יותר ומחפשים אזור שקט, שכונות הנחשבות לכאלו המועדפות על ידי צעירים עם משפחות, פחות יתאימו לכם. ולכן, כדאי לבדוק מראש מהו אופייה של השכונה, מי הם השכנים במקום ובכלל, התושבים באזור כולו. כדאי לבקר במקום מספר פעמים, להסתובב באזור, לבחון את סוג האוכלוסייה ולבדוק האם אכן מדובר בסגנון המתאים לכם. 

למידע נוסף גלשו לאתר:  www.boh.co.il