יום שלישי, 22 במאי 2012

עיצוב פנים לדירה


עיצוב דירה

רכשתם דירה חדשה? שלבי הבנייה עומדים להסתיים והמפתח קרוב אליכם מתמיד ? זה הזמן להתחיל ולחשוב על עיצוב הדירה. אחד הדברים הראשונים שעליכם להחליט הינו הקונספט בו אתם מעוניינים. האם אתם מעדיפים עיצוב לבן ונקי, אתני, או שמא מודרני- כל האפשרויות פתוחות לפניכם. אך טרם קבלת ההחלטה חשבו היטב כיוון שלקונספט זה תהיה משמעות אדירה לגבי העיצוב של הדירה. אכן ניתן יהיה לשנות בעתיד אולם יהיה זה בזבוז כסף- וחבל.




איך בוחרים קונספט ?

·      טעם אישי- לכל אחד יש טעם אישי מסוים. מומלץ לא לנסות ולהתחכם מדי על מנת שהתוצאה תצא שלא לשביעות רצונכם. אם אתם מעדיפים עיצוב כפרי למשל אל תנסו לרדוף אחר הטרנדים האחרונים אלא היצמדו בבסיס לעיצוב הכפרי.
·         מגזינים- קיימים עשרות מגזינים בתחום עיצוב הבית. מומלץ לרכוש כמה מהם ולקבל רעיונות.
·         אינטרנט- האינטרנט גדוש באתרים אשר מומחיותם הינה עיצוב הבית. גלשו באתרים אלו ונסו למצוא כמה אפשרויות אשר קולעות לטעמכם.

ומה עם בן / בת הזוג ?

הדירה הינה עבור כל המשפחה וכאשר רוכשים דירה חדשה חשוב מאד לשמוע ולהתייחס לדעות שני בני הזוג. במקרים של חילוקי דעות לגבי נושא מסוים אל תבטלו מידית את דעתו של השני, נסו להיות קשובים ולראות כיצד ניתן לשלב בין הרעיונות כך ששניכם תהיו מרוצים מן התוצאה.

להישאר ממוקדים ולא להתפזר

קיימים כל כך הרבה חפצים יפים לבית ומגוון הריהוט הוא אין סופי. קל מאד להתפזר ולרכוש המון חפצים ורהיטים מיותרים. כאשר אתם יוצאים לקניות החפצים ו/או הריהוט הגיעו עם רשימה ממוקדת ומסודרת עבור כל חדר. כמו כן, מומלץ לצאת לקניות הללו עם בן/ בת הזוג על מנת שתאזנו אחד את השנייה.

ומה לגבי העלויות ?

הכלל הראשון אשר עליכם לזכור הינו כי כל דבר נתון למשא ומתן. במידה ומצאתם ספה המוצאת חן בעיניכם והמוכר מסרב להתמקח עמכם, אל תתרגשו ופנו למקום אחר. אותו מוכר יעצור אתכם עוד לפני יציאתכם מהחנות וינסה להגיע לפשרה כספית.לסיכום, עיצוב דירה הינה אמנם משימה לא פשוטה ואף מורכבת, אך ניתן להפוך אותה למשימה כיפית וחווייתית.