יום שלישי, 22 במאי 2012

דירות חדשות למכירה בפתח תקווה


דירות בפתח תקווה

דירה למכירה בפתח תקווה
בשנים האחרונות חלה תנופה אדירה בכל הקשור לרכישת דירות בישראל. שכונות חדשות נבנו בערים באזור המרכז והשרון על מנת למשוך אליהן אוכלוסייה צעירה וההצלחה לא איחרה לבוא. אחת הערים הללו הינה פתח תקווה. רוב הדירות בשכונות החדשות הינן בנות 4 חדרים כך שיתאימו לזוגות צעירים עם ילד או שניים. מעבר לדירות הסטנדרט שנבנו עבור הזוגות הצעירים החלה תנופה גם בבניית דירות יוקרה. פרויקטים של מגדלי יוקרה במרכז פתח תקווה לא איחרו להגיע והאכלוס היה מהיר. אזורי התעשייה התפתחו וחברות רבות פתחו בהם סניפים. כך, דאגה עיריית פתח תקווה לא רק לדיור אלא גם למקומות תעסוקה עבור התושבים החדשים.

היתרונות במגורים בפתח תקווה

  • קרבה למרכז- על אף שפתח תקווה אינה מוגדרת כעיר בגוש המרכז, היא קרובה מאד לכל ערי המרכז ובנסיעה של כ- 20 דקות ניתן להגיע לתל אביב.
  • תעסוקה- בפתח תקווה קיימים שני אזורי תעשייה בהם חברות רבות המגייסות עובדים חדשים באופן קבוע. כמו כן, הקרבה למרכז הארץ מחד ולאזור השרון מאידך- מאפשרת לתושבי פתח תקווה לעבוד בכל חברה באזורים הללו.
  • איכות חיים- השכונות החדשות בפתח תקווה פותחו מתוך מטרה וכוונה לאיכות חיים ברמה גבוהה עבור התושבים החדשים וניתן למצוא בהן שטחים ירוקים, גני משחקים, פארקים וכדומה.

כיצד לדעת איזה פרויקט לבחור ?

כיוון שנבנים פרויקטים רבים אשר דומים במהותם מבחינת מספר החדרים ובאזור בו הם ממוקמים לא תמיד פשוט לבחור את הפרויקט הנכון עבורכם. במקרה זה, בדיקה באינטרנט איננה מספקת כלל. מומלץ לנסוע לאזורי הבניה החדשה ולראות את הפרויקטים השונים בפועל. שאלו את השכנים המסתובבים ברחובות אילו רחובות מומלצים יותר ואילו פחות ומהם הפרויקטים המועדפים בשכונה. כמו כן, בדקו היכן ישנה גישה לתחבורה ציבורית ומהי הקרבה למתקנים חשובים כגון: קופת חולים, בנק, דואר וכו.

ולסיכום, כיוון שהעלייה בשוק הנדל"ן נבלמה והשוק כרגע יציב מומלץ להמתין מעט ולראות להיכן נושבת הרוח. במידה ומחירי הנדל"ן ימשיכו לעלות מומלץ בלי כל צל של ספק לרכוש דירה בפתח תקווה. במידה והשוק יתערער מומלץ להמתין, ולהשאיר את הכסף שלכם נזיל עד אשר יתייצב שוב השוק.