יום ראשון, 23 בספטמבר 2012

מגדלי יוקרה למכירה



דירות חדשות במגדלי יוקרה


תמיד חלמתם להתגורר במגדלי יוקרה? כעת אתם מעוניינים להגשים את החלום? נראה כי רוכשי דירות חדשות  בתל אביב למדו להתעלם מבועת הנדל"ן בישראל. חשים כי הגיע הזמן להגשים את החלום ומעוניינים לדעת מה זה ידרוש מכם, התחילו לקרוא.

פרופיל שוק הדירות החדשות בעיר תל אביב


למרות עליית המחירים הדרסטית של הדירות החדשות, הנתונים מצביעים על כך שבעיר תל אביב הביקוש עולה על ההיצע. מדי שנה נבנות בעיר כמות גדולה של דירות חדשות ומשום הצפיפות בעיר המגמה השולטת של הבנייה היא מגדלי יוקרה. הקבלנים בעיר תרים כל הזמן אחר שטחים חדשים עליהם הם יוכלו לבנות את המגדלים וישנן תוכניות רבות שהם התכנון הוא לפנות אזורי עסקים ובניינים ישנים על מנת לבנות את אותם מגדלי יוקרה. אם בעבר, מגמה הבנייה הייתה לבנות בתים לרוחב, כיום המגמה היא לבנות אותם לגובה. אם בעבר, דרום העיר נזנח וזאת משום הרמה הסוציו אקונומית הנמוכה אשר אפיינה אותו, כיום קבלנים משלמים כספים רבים לתושביו על מנת שיפנו את בתיהם מתוך מטרה לבנות בדרום העיר מגדלי יוקרה. דוגמה לכך ניתן לראות בשכונת פלורנטין אשר הופכת אט אט משכונת הסיטונאים לשכונת הצעירים עובדי ההיי טק.

מצב הבנייה של מגדלי יוקרה בצפון תל אביב


קצב בניית מגדלי היוקרה בתל אביב לא הואט למרות המצב הבעייתי של בועת הנדל"ן בישראל. כל אחד אשר נוסע בעיר ומחוצה לה נתקל בשלטי חוצות המפרסמים פרויקטים חדשים של מגדלי יוקרה אשר מתוכננים להיבנות בעיר ופרסומות רבות בטלוויזיה מציגות מציאות אחרת מהמציאות הישראלית קשת היום על ידי פרסום של מגדלי יוקרה ראוותניים. הקבלנים לא מוותרים ומחזרים אחרי משקיעים בחו"ל על מנת שירכשו יחידות דיור במגדלים אלו וכן אחר אוכלוסיית המעמד העליון במדינתנו. הפרסומות מציגות מגדלי יוקרה בתל אביב המציעים דירות מרוהטות ולא מרוהטות הכוללות מספר משתנה של חדרים, הקרובות למרכז העיר או לחוף הים ולטיילת של תל אביב, מרפסת שמש, חנייה פרטית, חדר כושר, בריכה ועוד. כאן מחירי הדירות יקרים מאוד, אך ניתן לראות ירידה במחירים וזאת לעומת השנים הקודמות, בעקבות משבר הנדל"ן והרצון של הקבלנים לאייש את הדירות בכל מחיר.

מצא את ההבדלים- דירות במגדלי יוקרה לעומת דירות רגילות


המאפיינים של מגדלי יוקרה הם בנייני רבי קומות שהדירות החדשות שבהם נבנות על פי הסטנדרטיים המעודכנים והחדישים ביותר. מגדלים אלו נמכרים במחירים המתאימים לאנשים בעלי הון כלכלי רב. המאפיינים העיקריים של מגדלי יוקרה הם:
  • דירות- הדירות מתוכננות ומעוצבות בהתאם לטרנדים עולמיים חדשים בעולם הבנייה והאדריכלות.
  • מתקנים- מגדלי היוקרה תמיד יכילו מתקנים אטרקטיביים, כמו למשל מכון כושר שפתוח במשך כל שעות היממה, בריכה, אולם ביליארד ועוד.
  • המבנה- יש דגש רב על האיכות של החומרים בהם משתמשים בעת בניית הבניין וכן על שלד הבניין ועל גימורו. איטום המגדל נעשה בהתאם לסטנדרטים ותקנים מחמירים וזאת על מנת שלא תהיה חדירה של אוויר קר לדירה בימי החורף, או אוויר חם לדירה בימי הקיץ.
  • אבטחה- ברוב מגדלי היוקרה יהיה שומר בכניסה במשך 24 שעות ביממה.
  • מעליות- מספר המעליות בבניינים אלו גדול יותר מאשר רבי קומות רגילים והדגש הוא על מהירות גבוהה של המעלית. יש לזכור כי ברוב מגדלי היוקרה יש כ- 25 קומות ולכן מעלית מהירה חיונית לנוחות הדיירים המתגוררים בו.
  • ריצוף- הריצוף והאריחים במגדלי יוקרה הוא באיכות גבוהה ובעיצוב חדשני. המרצפות  בדרך כלל עשויות משיש או גרניט פורצלן, דבר אשר מוסיף יופי ומראה יוקרתי ומרשים למגדל.
  • מיזוג אוויר מרכזי- כאן מדובר על מערכת מיזוג וקירור בלובי של הבניין ובכל אחד מהמתחמים המשותפים שבו.

דירות חדשות במגדלי יוקרה- סמל סטאטוס


מדי שנה הנדל"ן היוקרתי ממשיך לתפוס תאוצה וזאת למרות בועת הנדל"ן. אדריכלים רבים אשר אחראים על תכנון בניינים אלו מביאים מעצבי על שיעצבו את המגדלים ואת הדירות. כיום, ההחלטה לרכוש דירה חדשה במגדלי יוקרה היא הגדרה של סמל סטאטוס. המחירים עולים, הביקוש גבוה ורבים מעדיפים לשלם כסף רב על דירות יוקרה מאשר על רכישת מגרשים ונכסים שונים וזאת על מנת לקבוע את הסטאטוס שלהם בישראל.